Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 21:40 - Връзки от разстояние
Автор: annadimova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 767 Коментари: 0 Гласове:
1



  Какво е да си в такава връзка?
Ами нека уточня...това е като да си отрязан на половина..да се чувстваш сякаш душата ти е разделена. Аз и моят приятел току що разбрахме,че няма да се виждаме в продължение на 5 или 6 месеца. Заедно сме от почти година и да обичам го. Той е сродната ми душа. Но това ли е любовта? Както ти носи радост и удоволствие,така може да се превърне и в нещото,което ни мъчи всяка вечер преди да заспим. 
Не започнах тези редове с цел да се оплаквам,започнах ги,защото съм наранена,хубаво е да участваш в толкова силна връзка,но и е ужасно трудно. 
В тези връзки човек разбира дали е намерил правилния човек и дали наистина си заслужава да се бориш. В моя случай да заслужава си. Сигурна съм в това. Но за всички,които искат или са в така връзка..изпитвам голямо уважение,че са достатъчно силни,за да понесат цялото това напрежение,което се насъбира на моменти. 
Е,приятели,това е само едно въведение, аз ще продължа да пиша историята си тук ден за ден. :)



Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annadimova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29237
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930